//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : i love you gemok


Tagboard
Footprints here!


)

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Syuhada Nadzri

Romzi :*

                                                                      Assalamualaikum :D
      Hye cantikken gambar dekat atas tu ? macam suweeett gituh * jeles k jeles .  HAHA . boleh ter tukar boyfie dgn bestie sndri pulakk . grau k grau .Okay aku ngaku . aku syg semua dalam gambar tuh ツ .Sebernanya tujuan eden tulis post nie sebab nak cerita pasal Romzi , anak wak nasir . Kihkihkih .  Anak wak nasir niyh seorang yang kelakar and caring . Selalu hibur ken syu kalau syu sedih and takde mood . Aku harap kau dengan aku akan kekal selamanya :* Aku harap kau takken lupeken aku even kau nak pindah tahun depan  :(   Nanti kau duduk asrama . tak dapat text aku . maai rindu gile aku nanti dekat anak wak nasir niyhh  . Anak wak nasir , tak payah lah pindah :(  Tak kesian ke dekat aku tinggal sorang sorang .